NGTeco Cloud Time Clock for Employees Small Business, Fingerprint+Card Time Clocks With Battery, 2.4G & 5G WiFi Times Clock Punch Machine with Remote Control Software & iOS/Android App (0 Monthly Fee)
Sin Stock
0.30 kg
No
Nuevo
Amazon
- Remote Access via APP & Web: Control your attendance system from anywhere with the easy-to-use app and web portal. Whether you're in the office or on the go, you can monitor clock-ins, track attendance, and generate reports anytime, anywhere—perfect for busy managers.
- 2.4GHz & 5GHz Dual Bands WiFi: NGTeco cloud time clock supports 2.4G and 5G Wi-Fi, ensuring fast, reliable connections for seamless performance. No more interruptions—just smooth, consistent connectivity for your office needs.
- Upgraded Fingerprint Recognition Technology: Experience faster, more accurate fingerprint scanning with advanced recognition technology. Employees can quickly clock in or out with a simple scan, saving time and improving efficiency.
- Flexible Shifts to Fit Your Business: From fixed shifts to flexible scheduling, this time clock can handle it all. Customize shifts to meet your business needs, whether you have rotating teams, part-time staff, or different hours across departments—whatever works best for you.
- AWS Cloud for Secure Data Privacy: Your data is in safe hands with AWS cloud storage(US servers). We take privacy seriously, and with end-to-end encryption, your attendance data is stored securely, fully compliant with the latest data protection standards.
- 2000mAh Battery for Power Outage Protection: Worried about losing data during a power outage? With the built-in 2000mAh battery, this time clock keeps working even if the power goes out, ensuring that your attendance data is safely stored and protected from unexpected disruptions.
- Premium Upgrade: Enjoy free lifetime access to core features (auto hour calculation & AWS storage). Unlock premium tools—GPS-Restricted Punch-In, Real-Time Reports, Add Unlimited Employees, etc.—for just $9.90. Enterprise-grade functionality at an unbeatable price.
- U.S.-Based Service: App and software support multi-language interface (8 languages), and free technical support. Includes 1-year warranty + free lifetime (Mon–Fri, 6AM–6PM EST).
Sin Stock
Selecciona otra opción o busca otro producto.
Compra protegida
Disfruta de una experiencia de compra segura y confiable
¿Cómo comprar?
Información de Aduanas Costa Rica
Los impuestos que serán cobrados sobre tu orden, dependerán de los productos que se incluyan en la orden.
Te comentamos que las tasas impositivas varían entre el 2% y el 50% del valor del producto, dependiendo de la categoría del ítem.
¡No debes preocuparte por esto! Nosotros ya seleccionamos automáticamente la categoría del producto que selecciones, agregando los impuestos correspondientes al costo final de tu compra.
Garantía de entrega
Con Tiendamia todas tus compras cuentan con Garantía de Entrega o devolución total de tu dinero.
Compras 100% seguras y garantizadas, para que pidas lo que sueñas y lo recibas del mundo a tu puerta.
¿Cómo solicitar una devolución?
Para solicitar una devolución, el cliente debe realizarlo a través de su cuenta de Tiendamia. Este proceso está sujeto a la aprobación del departamento de Devoluciones (lo cual puede demorar de 48hs a 72hs hábiles). En caso de no tener la opción en la web, el cliente debe contactarse con Atención al Cliente para iniciar la solicitud.
Los productos sin devolución son:
- Los productos que tienen un tiempo de entrega mayor a 20 días hábiles.
- Productos que por su naturaleza no admiten devolución en EE.UU. o China y, por lo tanto, Tiendamia no puede ofrecer la devolución al cliente. Ejemplos: perfumes, cremas y medicamentos.
Tarjetas de Débito y Crédito
Pagando en Colones ( ₡ )
Visa
Mastercard
American Express
Pagos a través de PayPal
Compra procesada en dólares con dinero en cuenta o tarjetas internacionales.
PayPal